NŐIJÓGA

Jógával a női harmóniáért és egészségért! A nőijóga gyakorlása a női test és lélek különleges igényeire fókuszál, segíti női mivoltunk teljesebb megélését.

NŐIJÓGA

Jógával a női harmóniáért és egészségért! A nőijóga gyakorlása a női test és lélek különleges igényeire fókuszál, segíti női mivoltunk teljesebb megélését.

Női ciklusunk során hormonjaink folyamatos változásban vannak, és ezzel együtt folyamatos változásban van a kedélyünk, energiaszintünk, nyitottságunk vagy épp befelé fordulásunk. Egy nőijóga óra épp ezért nagyon megengedő: mindenki a saját ciklusának megfelelő dinamikával merülhet bele az áramlásba. Ennek támogatásaképp nem jellemző a szigorú javítás ezeken a foglalkozásokon.

Gyakorlataink az altest energetikai rendszerét állítják helyre, megerősítik a gát, hüvely területét, a medence és a has izmait. Lazítják, mobilizálják és egyben erősítik a csípőízületet. Tanítunk görcsoldó és ciklust szabályozó gyakorlatokat, így egyensúlyba kerül a hormonális rendszer, csökken vagy megszűnik a menstruáció előtti kellemetlen tünetegyüttes (PMS). A helyes légzés elsajátítása is hozzájárul a kiegyensúlyozott hormonális működéshez, az idegrendszer és ezzel az érzelmek stabilitásához.

A rendszeres gyakorlás során tudatosulnak a női szervekhez kapcsolódó érzetek, a ciklusunk alatti változások, így ezeket megértve és elfogadva tudjuk önmagunkat is jobban megérteni, elfogadni és befogadóbbá válni az állandó változásra.

Egy nőijóga órán:

* csak nők gyakorolnak
* nincs javítás
* bízz a tested ösztönösségében
* áramolj a saját ciklusod szerint
* az a szabály, hogy nincs szabály

A nőijóga foglalkozások másfél órásak: ráhangolódás, átmozgatás, intenzívebb gyakorlatok, légzések, relaxáció. Bármikor, bármelyik órához csatlakozhatsz és váltogathatod, hogy épp kihez, melyik terembe mész.

Minitanfolyamok:
A 3-4 órás tanfolyam új lendületet ad, segít az elméleti háttér megértésében és megalapozza az otthoni gyakorlást. Többnyire egy konkrét témában tartjuk a minitanfolyamot. Tovább a minitanfolyamokhoz

Minden stúdiónkban tartunk Nőijóga órákat!
Nyugati | Liget | Újbuda | Deáktér | Pasarét

NŐIJÓGA ÓRÁK | Mandala Jóga Nyugati kisterem

No tanfolyamok hours available!
No tanfolyamok hours available!
No tanfolyamok available!

NŐIJÓGA ÓRÁK | Mandala Jóga Deáktér

HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap
10.00
Nőijóga
flow
10.30
12.00
Tekla
11.00

Hétfő

HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap
10.00
Nőijóga
flow
10.30
12.00
Tekla
11.00

Hétfő

No tanfolyamok available!

NŐIJÓGA ÓRÁK | Mandala Jóga Újbuda

HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap
10.00
Nőijóga
kezdő
10.30
12.00
F. Anita
11.00
17.00
Nőijóga
kezdő
17.30
19.00
F.Anita
18.00

Kedd

Péntek

HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap
10.00
Nőijóga
kezdő
10.30
12.00
F. Anita
11.00
17.00
Nőijóga
kezdő
17.30
19.00
F.Anita
18.00

Kedd

Péntek

No tanfolyamok available!

NŐIJÓGA ÓRÁK | Mandala Jóga Pasarét

HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap
10.00
Nőijóga
kezdő
10.30
12.00
Kriszti
11.00
17.00
Nőijóga
kezdő
17.45
19.15
Zília
18.00
19.00

Szerda

Csütörtök

HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap
10.00
Nőijóga
kezdő
10.30
12.00
Kriszti
11.00
17.00
Nőijóga
kezdő
17.45
19.15
Zília
18.00
19.00

Szerda

Csütörtök

No tanfolyamok available!

NŐIJÓGA ÓRÁK | Mandala Jóga Liget

HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap
17.00
Nőijóga
kezdő
17.30
19.00
Zita
18.00

Hétfő

HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap
17.00
Nőijóga
kezdő
17.30
19.00
Zita
18.00

Hétfő

No tanfolyamok available!

Gyakran ismételt “női” kérdések

Ha jól esik számodra a mozgás, igen. Az elengedést, az un. apána folyamatokat támogató gyakorlatok kifejezetten jólesőek ilyenkor, segítenek a görcsösség oldásában. Macskapóz, medenece körzések, lágy nyújtások, előrehajlások, csavarások javasoltak. A fordított testhelyzetek az apána ellen hatnak, így ezek végzése nem javasolt.

Igen. A rendszeres gyakorlás révén javul a kismedence vérellátása, a hormonháztartás kiegyensúlyozódik. A jóga kiváló stresszoldó hatása már önmagában sokszor eredményre vezet.

Igen. A medence alapot lezáró izomrétegek és a hüvely izmos fala is harántcsíkolt, “edzhető” izmokból épülnek fel. Nőijógán nagyon sok gyakorlatot végzünk ezek megerősítésére, melynek eredményeképpen megelőzhető ill. megszüntethető az inkontinencia (vízelet visszatartás) és javul a szexuális élet is.

Újabb igen a válasz. A női betegségek az altest energetikájának megbomlása miatt alakul ki. Általában pangás okozza, azaz nem megfelelő a vérkeringés, tápanyagellátás vagy épp valamilyen blokk miatt nem tud megfelelően áramolni. A nőijóga enyhébb esetekben teljes gyógyulást is jozhat, ill. kiegészítő kezelésként elősegíti a gyorsabb gyógyulást, regenerációt. Ha ilyen betegséggel jössz hozzánk, kérjük jelezd az oktatónak, hogy felhívhassa a figyelmed az esetlegesen kerülendő gyakorlatokra (pl. endometriózis esetén kerülendő a fordított testhelyzet, méhsüllyedésnél a mély gugolós gyakorlatok nem javasolta).

Nőijóga oktatóink

Juhász Sarolta

Nőijóga oktatóképzés vezetője

Szikszay Andrea

Nőijóga oktató

Ferenczi Anita

Nőijóga oktató

Rózsavölgyi Andrea

Nőijóga oktató

Szalay tekla

Nőijóga oktató

Nőijóga Egyesület
Székhely és levelezési cím: 7678 Abaliget, Kültelek egyéb 12., Adószám: 8730733-1-02, Pécsi Törvényszék nyilvántartási szám: 02-02-0003543, Ügyvezető: Juhász Sarolta

Az egyesület célja:
Egyesületünk a Nőijóga mozgásprogramjának fejlesztésével és terjesztésével foglalkozik. Tagjaink ezért egy olyan szakmai közösséget hoznak létre, amely a jóga és azon belül a Nőijóga népszerűsítésével foglalkozik, valamint mind egyéni, mind közösségi szinten támogatja és szervezi az egészséges és környezettudatos életmód kialakításához kapcsolódó tevékenységeket.

Éves beszámolók:
2015/1 | 2015/2